Komunikacija

AZTN na svojoj mrežnoj stranici objavljuje odluke, mišljenja, godišnja izvješća o radu, programe rada, sektorska istraživanja tržišta, stručne članke, publikacije, kao i priopćenja za javnost i medije o pokrenutim postupcima i donesenim odlukama i praksi AZTN-a.

Natrag na listu

Treće izvješće povjerenika za nadzor koncentracije HT/Optima

Agencija je treće izvješće povjerenika za nadzor koncentracije Ernst & Young d.o.o. prihvatila tijekom svibnja.

U dijelu praćenja upravljanja Optiminom imovinom kroz parametre korisničke baze i infrastrukture, iz izvješća proizlazi nastavak trendova iz ranijih razdoblja. Tako se u odnosu na javnu govornu uslugu bilježi izraženiji pad prihoda i broja korisnika, no taj pad slijedi trend pada cjelokupnog tržišta i stoga nema značajnijeg utjecaja na pad tržišnog udjela Optime u ukupnom prihodu i broju korisnika.

Kada je riječ o zaštiti povjerljivih podataka korisničkih usluga Optime, AZTN je usvojio preporuku povjerenika da se u svrhu smanjenja rizika od neovlaštenog pristupa poslovnim sustavima, veća pozornost posveti onemogućavanju bivših zaposlenika da pristupaju korisničkim računima Optime, a time i povjerljivim podacima.

Vezano uz provođenje mjere sprječavanja protoka informacija (‘kineski zid’), Agencija je prihvatila izvješće povjerenika koji je utvrdio da je Uprava Optime, sukladno preporuci HAKOM-a, izmijenila Uputu o provedbi mjere na način da je dodatno propisala da djelatnici Optime poslovno osjetljive informacije ne smiju razmjenjivati ni s djelatnicima Combisa i KDS Čakovec, koji su u sastavu HT Grupe. S druge strane, AZTN se nije suglasio s novim  izmjenama Pravilnika za uspostavu ‘kineskog zida’ između HT-a i Optime  koji je na snazi od 28. rujna 2015., a koje je zatražio HT. Prema mišljenju AZTN-a i HAKOM-a, postojećim pravilnikom osigurava se provođenje mjere sprječavanja protoka informacija.

Izvješćem je potvrđeno i da se ispunjava obveza informiranja potrošača kako je Optima dio HT grupe, kao i obveza HT-a da tijekom trajanja koncentracije neće sudjelovati u preuzimanjima kontrole nad ostalim alternativnim operatorima elektroničkih komunikacija nad kojima jest ili bi mogao biti otvoren postupak predstečajne nagodbe.