Komunikacija

AZTN na svojoj mrežnoj stranici objavljuje odluke, mišljenja, godišnja izvješća o radu, programe rada, sektorska istraživanja tržišta, stručne članke, publikacije, kao i priopćenja za javnost i medije o pokrenutim postupcima i donesenim odlukama i praksi AZTN-a.

Natrag na listu

AZTN odobrio koncentraciju Mullera i Kozma

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) odobrila je koncentraciju poduzetnika Müller Trgovina Zagreb i poslovne jedinice Kozmo koja posluje u sklopu Konzuma.

Riječ je o koncentraciji poduzetnika na tržištu trgovine na malo kozmetičkim i toaletnim proizvodima u specijaliziranim prodavaonicama.

Prodajni lanci Müller i Kozmo imali su specijalizirane prodavaonice u ukupno 13 županija. Nakon preuzimanja prodajnih mjesta Kozma, Muller će ući na tržišta Ličko-senjske, Požeško-slavonske i Vukovarsko-srijemske županije.

Provedbom ove koncentracije smanjit će se broj takmaca na mjerodavnom tržištu. Međutim, budući da će tržišni udio Mullera nakon provedbe koncentracije porasti i iznositi između 20 i 30 posto, time će se stvoriti dodatni konkurentski pritisak na DM kao vodećeg takmaca u Hrvatskoj koji na tržištu ima udjel između 60 i 70 posto. Pri stvaranju konkurentskog pritiska značajna je i uloga Bipe koja na tom tržištu ima tržišni udjel između 10 i 20 posto.

Stoga je AZTN je ocijenio da će provedba ove koncentracije doprinijeti jačanju tržišnog natjecanja na mjerodavnom tržištu.

Na objavljeni javni poziv za podnošenje mišljenja i primjedbi na koncentraciju, AZTN nije zaprimio nijednu reakciju.