Komunikacija

AZTN na svojoj mrežnoj stranici objavljuje odluke, mišljenja, godišnja izvješća o radu, programe rada, sektorska istraživanja tržišta, stručne članke, publikacije, kao i priopćenja za javnost i medije o pokrenutim postupcima i donesenim odlukama i praksi AZTN-a.

Natrag na listu

Postupak i privremena mjera za virovitičku Floru

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja je protiv poduzetnika Flora VTC iz Virovitice pokrenula postupak u kojem je potrebno utvrditi zlouporabljuje li Flora Cjenikom pogrebnih usluga – Grada Virovitice vladajući položaj na tržištu pružanja usluga ukopa na grobljima na području grada Virovitice, s posljedicom narušavanja tržišnog natjecanja na tržištu prodaje pogrebne opreme i pogrebnih potrepština na području grada Virovitice.

Temeljem Cjenika donesenog od 23. studenoga 2015. Flora cijenu usluge ukopa (koju obavlja kao javnu ovlast) uvjetuje odnosno vezuje uz istovremenu prodaju vlastite pogrebne opreme i pogrebnih potrepština (tržišna usluga), čime svojim konkurentima na tom tržištu onemogućava jednak pristup.

Budući da se posljedica takvog zatvaranja tržišta i izbacivanja konkurenata negativno odražava na potrošače kroz izbor proizvoda u odnosu na cijenu i kvalitetu te može kod njih stvoriti uvjerenje da su ostali poduzetnici koji djeluju na tržištu prodaje pogrebne opreme i pogrebnih potrepština manje konkurentni od Flore, Agencija je u ovom postupku donijela i privremenu mjeru.

Naložila je  Flori da privremeno izvan snage stavi dio Cjenika  kojim se odobrava popust od 10 posto na cijenu usluga ukopa pod uvjetom da se u trgovini pogrebne opreme tog poduzetnika kupi oprema za ukop. Također, Flori je naloženo da taj popust prestane reklamirati, što podrazumijeva privremenu zabranu postavljanja, dijeljenja ili ostavljanja na vidljivim mjestima reklame takvog sadržaja odnosno uklanjanje s vidljivih mjesta svih postojećih plakata, letaka, posjetnica i sl. koji sadrže takvu promociju.

Agencija je privremenu mjeru izrekla na šest mjeseci.