Communication

The aim of the protection of market competition is primarily to create benefits for consumers and equal conditions for all entrepreneurs on the market, who, acting in accordance with the existing rules and competing on the market with the quality, price and innovation of their products and services, contribute to the overall development of the economy.

Back to list

CCA international competition conference: 25 YEARS OF CHALLENGES AND SUCCESS in Zagreb, Hotel Dubrovnik, on 28 September 2022

Međunarodna konferencija povodom 25 godina rada Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja održat će se 28. rujna 2022. u Zagrebu, u hotelu Dubrovnik, od 9 do 17 sati.

Na konferenciji će se raspravljati o najaktualnijim temama iz prava tržišnog natjecanja, kao što su ex-post i ex-ante provedba tržišnog natjecanja na digitalnim tržištima (zajedno sa stručnjacima OECD-a), evaluacija Uredbe 1/2003 i novosti koje donose nova EU pravila o vertikalnim sporazumima. Istaknuti govornici iz država članica EU-a, OECD-a, nacionalnih tijela za zaštitu tržišnog natjecanja, poslovne zajednice, akademske zajednice, odvjetnici i suci pridružit će nam se u raspravi o ovim važnim temama. U nastavku možete preuzeti Program konferencije AZTN 25

Prijave za konferenciju su zatvorene.

 

Video Annauncement of the conference