Communication

The aim of the protection of market competition is primarily to create benefits for consumers and equal conditions for all entrepreneurs on the market, who, acting in accordance with the existing rules and competing on the market with the quality, price and innovation of their products and services, contribute to the overall development of the economy.

Back to list

AZTN potpisao sporazum o suradnji s Pravnim fakultetom Zagreb

Predsjednica Vijeća AZTN-a, dr.sc. Mirta Kapural, dipl.iur. i dekan Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Ivan Koprić, potpisali su 6. lipnja 2023. godine sporazum o suradnji između institucija.

Sporazumom se potvrdila potreba i spremnost na zajedničko djelovanje radi podizanja kvalitete obrazovnog sustava i promicanja znanja o pravu i politici tržišnog natjecanja. Suradnja će se odvijati kroz različite aktivnosti, a posebna pozornost posvetit će se stručnom usavršavaju studenata iz područja prava tržišnog natjecanja kroz gostujuća predavanja zaposlenika AZTN-a na nastavi, provedbu programa edukacije studenata od strane zaposlenika AZTN-a, povremenim posjetama studenata AZTN-u te zajedničkim edukacijama i predavanjima.